PROFESSIONAALNE RALLI SIMULATSIOON

VIRTUAALREAALSUSES

 

 

“sellest reaalsem on ainult päris elu ise”

Pakume võimalust kasutada professionaalset võidusõidu simulatsiooni tarkvara IRacing, mida kasutavad üle maailma ka professionaalsed sõitjad oma sõitude harjutamiseks. Kiire tempoga e-spordi maailmas on iRacing veebipõhiste võidusõiduvõimaluste universaalteenus. Kasutatakse uusimaid tehnoloogiaid, et taastada oma üha laienev kuulsate võidusõiduautode ja radade rühm. Pakume võidusõiduliigasid NASCAR, Grand Prix, sportauto ning Dirt & Rally Car võidusõiduliigadele. Iga rada on laserskanneeritud, et piinliku täpsusega anda edasi iga pragu, mühk või muu ebatasasus. Autod käituvad ülimalt reaalselt, kuluvad ja purunevad. Iga otsus on kihutamisel oluline. 

TEHNIKA

Rool 1 – Fanatec Clubsport BMW M3 GT2 replica

Rool 2 – Steering Wheel Vormula V2 replica (saabub 2020)

Roolipõhi – Fanatec Podium DD2 Direct Drive

Käigukang – Fanatec Clubsport Shifter SQ V1.5

Käsipidur – Fanatec Clubsport Handbrake V1.5

Pedaalid – Fanatec Clubsport Pedals V3

Servomootoritega hüdrauliline alus – DOF reality Professional P2

Buttkicker vibratsioon – Buttkicker Gamer 2

Korviste – Sparco Sprint L

Kindad – Sparco

Prillid – Valve Index

Arvuti – -i9 9900K / GTX 2080Ti / 16GB 3400Hz / M.2 SSD

OLULISED SPETSIFIKATSIOONID

– stabiilne 144 FPS (kaadrit sekundis), et pilt oleks reaalsuslähedaselt sujuv. Seda sooritab väga võimas, spetsiaalselt VR-i jaoks ehitatud arvuti, mis on peensusteni kalibreeritud ja mille külge on ühendatud Valve Index virtuaalreaaluse prillid.
– direct drive (otse ülekandega) roolimootor, et rooli keerates tunneksid kõike jõude ja detaile nii nagu päriselt auto edasi annab. Maksimaalsed jõud küündivad 20 Nm kanti. 1Nm on 1Kg tõmbejõudu.
– realistlik roolitunnetus. Kasutame BMW M3 GT2 replicat, mis on nii visuaalis kui ka materjalis päris rooli koopia. Kaetud ehtsa Alcantara nahaga, 32 cm läbimõõt, kaal 2,2Kg, tugev metallkonstruktsioon.
– mugav ja ehtne rallitool. Sparco Sprint L on väga mugav professionaalne korviste, et mugavalt oma tähelepanu sõidule panna.
– kogu sõidu reaalne, täielik füüsiline tagasiside. Seda aitab meil läbi viia Pro servomootoritega “hüdrauliline” alus ( kuni 28Nm ), mis liigutab alust kõikides suundades ja annab edasi kõik suuremad teekonarused, augud, äärekivid, ebatasasused, käiguvahetused, kiirendused jne.
Peendetaile ehk mootorist tingitud auto vibreerimist, teepinna peentekstuure ja muid kergemaid füüsilisi pisidetaile annab edasi võimas vibreerija Buttkicker Gamer 2, mis on kinnitatud otse istme alla.
– kogu aluse liikumine, mitte ainult iste. Tundub loomulikum ja reaalsem. Auto liigub siiski tervikuna, mitte ainult iste.
– võimalikult reaalne heli. Valve Indexi prillide “kõlarid” teevad seda tööd suurepraselt, andes edasi väga reaalse, bassise ja selge 3D heli.
– täielikult metallkonstruktsioonidega käiguvaheti ja käsipidur. Võimalikult reaalse lükketugevuse ja tunnetusega 7-käiguline käiguvaheti. Ilma käsipidurita ei ole ralli see, mis ta olema peaks.
– pedaalide tunnetus võimalikult realistlik. Survetugevus on timmitud selliseks nagu ta olema peab. Load cell süsteem.
– servomootorite pehmendussüsteem. Reaalsem vedrustus. Mootorite külge on kinnitatud damperit (liikumise pehmendid), et vedrustus ei oleks liiga jäik ja äkiline.
– Selge pilt kus ei häiri udusus ega pikslid. Seda kõike saab tänu väga võimsale hoolikalt kalibreeritud arvutile, kus oleme kasutanud maksimaalselt pilditeravduse kordajaid (supersampling), aga kõige selle juures jäädes siiski 144 FPS-i juurde.